Някои вкусове са повече от просто храна – те носят традиция, събират семейството и връщат усещането за домашен уют. А когато можем да им се насладим на още по-добра цена, удоволствието е двойно.
За да бъдат тези моменти още по-приятни, Lidl дава възможност на потребителите да се сдобият с любими вкусове на още по-изгодна цена.
Веригата е избрала някои от най-предпочитаните продукти от собствената марка „Родна стряха“, които ще предложи с ексклузивни намаления в мобилното си приложение Lidl Plus. За период от две седмици, от 24 февруари до 9 март, при покупка за минимум 10 лв.
в един касов бон, всеки потребител на мобилното приложение може да участва в играта „Рулетка“ и да спечели гарантирани отстъпки за избрани продукти „Родна стряха“ Изненадите включват специални намаления на емблематични продукти като филе „Елена”, пастърма, роле „Трапезица”, точени кори за баница, п
анагюрска луканка, горнооряховски суджук, пресен кашкавал гюбек, сладко от вишни и много традиционни български деликатеси. Отстъпките достигат до -50%, което прави любимите специалитети още по-достъпни.
Източник: Lidl „Родна стряха“ е първата продуктова линия с висококачествени продукти само от български производители, която веригата лансира през 2017 г.
В нея се включват разнообразни хранителни групи като месни деликатеси, включително със сертификат за защитено географско указание, млечни, сладкарски изделия, охладени тестени, варива, подправки и напитки.
По този начин Lidl не само съхранява традиционните рецепти, но и насърчава развитието на местното производство. Компанията работи с внимателно подбрани производители, като прилага безкомпромисни изисквания за качество.
Благодарение на това потребителите могат да се насладят на богат избор от продукти с отлично съотношение качество-цена.