in

Viber прекратява отношения с Facebook

Очаква се действията по прекратяване на бизнес отношенията помежду им да приключат до началото на юли 2020 г.
Гневът срещу Facebook ескалира на фона на невъзможността на най-голямата социална мрежа да защити данни на своите потребители и да овладее речта на омразата. Големи рекламодатели разкритикуваха политиката на социалната мрежа и подеха активни действия, прекратявайки разходите си за реклама в платформата.
Сред включилите се в движението #StopHateForProfit са Verison, Ben&Jerry’s, Dashlane, Patagonia, Eddie Bauer и други. Протестите от последните седмици бяха подети от група от шест организации, в това число Антидифамационната лига (ADL) и Националната асоциация за напредък на цветнокожите (NAACP), призоваха рекламодателите във Facebook да спрат техните платени кампании в платформата през целия месец юли, заради неспособността на Facebook да защити потребителите от омразна реч.
„Наред с многобройните нарушения по линия на личните данни, включително скандала Кеймбридж Аналитика, в който политическа консултантска компания неправомерно събра данните на близо 87 милиона потребители на Facebook, тази реч на омраза е и последната капка в чашата на търпение от страна на Viber. С действието си, компанията подкрепя движението #StopHateForProfit и прекратява всички взаимоотношения с Facebook“, се казва в изявлението на Viber.
“Facebook продължава да демонстрира неразбиране на основната роля, която има в света. От неправилното управление на данни и липсата на сигурност в приложенията си, до възмутителното отношение и липсата на мерки за защита от опасна реторика, Facebook стигна твърде далеч. Ние не сме арбитър в тази игра, но истината е, че много хора страдат от разпространението на обидно съдържание. И всяка компания следва да заеме ясна позиция по темата.”, сподели Джамел Агауа, глобален изпълнителен директор на Viber.

Публикувано от pressmeg

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Зареждане…

0

Николай Банев се отказа от адвокатите си

H&M със загуба от над половин милиард долара