Онлайн пазаруването в САЩ достигна нови рекорди по време на Деня на благодарността, като потребителите харчат повече от 5,5 млрд. долара.
Този резултат, отчитан от Adobe Analytics, е най-високият в историята и подсказва, че празничният уикенд ще продължи със силен темп. Прогнозите за онлайн продажбите през Черния петък са около 9,6 млрд. долара, което представлява около 6% нарастване спрямо предходната година.
Сезонната разпродажба обикновено започва с Деня на благодарността и продължава с Черния петък и “Кибер седмицата”, привличайки потребители с големи отстъпки в магазините и онлайн.
Харчовете за Деня на благодарността са увеличени с 5,5% спрямо предходната година, отразявайки увеличението на потребителските разходи в най-голямата икономика в света.