Мобилното приложение вече е най-предпочитаният канал за управление на спестяванията, сочи анализ на екипа на tbi bank, отговарящ за спестовните продукти.
Близо две трети от клиентите на банката (60%) от различни възрастови групи използват мобилното приложение tbi bank app, където само с няколко клика може бързо и лесно да се открие срочен депозит с преференциална лихва или спестовна сметка с едни от най-добрите условия на пазара.
Нещо повече, младите хора на възраст между 18 и 25 години почти не познават обстановката в банковите офиси (по-малко от 4% от тях са посетили офис на tbi bank от началото на годината).
Срочният депозит е предпочитаният спестовен продукт от клиентите на възраст 55-65 години, докато по-младите поколения спестяват основно в гъвкави спестовни сметки “Касичка” в tbi bank app.
„Касичка“ осигурява 1% годишна лихва, изплащана месечно, като същевременно клиентите запазват постоянен 24/7 достъп до парите си. Потребителите могат сами да озаглавяват касичките си (на кирилица или латиница), спрямо конкретните спестовни цели.
Сред най-често срещаните нужди и цели, за които хората използват гъвкавата спестовна сметка “Касичка”, са: По традиция, българите продължават редовно да заделят част от доходите си за: Любопитно е, че „Касичка“ се използва за спестявания и за: Една от основните цели на tbi bank с гъвкавата спестов
на сметка “Касичка” е да образова и да подкрепя по достъпен начин спестовните навици на клиентите: Регистрацията в приложението на tbi bank, откриването на разплащателна сметка с карта neon, всички преводи в лева и евро, както и спестовните продукти на банката са без такси. Суми до 196 хил. лв.
както по депозити, така и по спестовни сметки „Касичка“ са защитени от Фонда за гарантиране на влоговете в банките.