От тази седмица Mastercard и Летище София дават възможност на пътуващите със самолет и гостите на града, влизащи през Терминал 2, да отпочинат и презаредят батерии в зона с оригинален ергономичен и екологичен дизайн.
Концепцията на иновативната българска компания Woood, разработена специално за това партньорство, съчетава съвременен продуктов дизайн за отмора на тялото или комфортно отмятане на задачи в коуъркинг пространство с най-съвременни дигитални инструменти.
Пристигащите чуждестранни гости от Шенген пък могат да се запознаят с дигиталните пътеводители и филми за града, създадени от Mastercard на английски език, в обособен интерактивен кът. Зоната е безплатна и достъпна за всички. Проектът е продължение на стартиралото партньорство през 2023 г.
#soWelcomeToSofia между платформата #soSofia, Летище София и Столична програма „Култура“, който изгради инсталация и интерактивни маршрути за гости на града на Терминал 2 и продължи със създаването на документален късометражен туристически филм за София, представящ неразказани досега в дигиталния с
вят истории за символите на столицата. Проектът е осъществен с подкрепата на програмата за социализиране на културното наследство на Столична община и посреща с „Добре дошли“ пристигащите българи и туристи в града с 30 от най-забележителните символи на София.
Тридесетте обекта от софийските античност, съвремие и природа са избрани чрез проучване от студенти в специалност „Социология“ към СУ „Св.
Климент Охридски“, които събират много информация и провеждат десетки интервюта, за да установят кои са символите, които граждани, артисти и експерти биха препоръчали на гостите в града ни.
„Премиум картодържателите на Mastercard ползват привилегии за лоялност при пътуване навсякъде по света, включително безплатен достъп до бизнес салони, фаст трак решения, отстъпки за рент-а-кар и всичко, което би улеснило движениято им в глобалния свят.
Със зоната на Летище София обаче искаме да поздравим и всички други пътуващи, българи или гости на града, като им предоставим най-доброто от съвременния дизайн и това, което България предлага – внимателно селектирано и препоръчано от Mastercard.
“, сподели Ваня Манова, Мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово. „На летище София сме посветени на подобряването на пътническото преживяване за всеки гост, преминаващ през нашите терминали.
Новата ергономична и екологична зона за бизнес и отмора на Терминал 2, разработена в сътрудничество с Mastercard, е пример за нашия ангажимент за комфорт, удобство и модерен дизайн.
Този проект не само предоставя място за почивка и работа, но също така демонстрира културното богатство на София чрез интерактивни дигитални пътеводители и видеа.
Радваме се да предложим тази уникална комбинация от технология и дизайн, която да даде възможност както на българските пътници, така и на международните посетители да се насладят на най-доброто от това, което София може да предложи.
“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на „СОФ Кънект“ – оператора на летище София.