Китайската компания за бърза мода Shein, базирана в Сингапур, привлича вниманието, предвождайки по приходи два от големите гиганта в глобалния сектор – H&M и Zara. През първите девет месеца на 2023 г., Shein регистрира оборот от 24 милиарда долара, при $23 милиарда за цялата 2022 г. Компанията планира ръст от 40% на приходите на годишна база. Този план изглежда реалистичен, като се има предвид, че Shein вече реализираше рязък скок в популярността си, стигайки до 50% пазарен дял в САЩ през ноември 2022 г.
Shein се отличава с ниски цени за модни дрехи и стана популярна по време на пандемията. Дори придоби значителен дял на пазара в САЩ, което стана възможно благодарение на конкурентоспособните цени на предлаганите артикули. В момента Shein се явява третата по големина компания в света в този сектор, след H&M и Zara. Въпреки този успех, компанията е обект на разследване в САЩ поради обвинения в трудова експлоатация и нарушения на интелектуалната собственост.