Футболният отбор на “Барселона” и легендарната рокгрупа Rolling Stones обявиха ново партньорство във връзка с предстоящия мач “Ел Класико” срещу “Реал” (Мадрид), който ще се проведе у дома. В рамките на това партньорство, играчите на “Барселона” ще носят специални тениски със символичното усмихнато лице на Rolling Stones вместо логото на техния основен спонсор Spotify. Досегашният спонсор Spotify беше свързан с отбора през сезон 2021-2022 и в миналото върху тениските са поставяни имената на известни музикални изпълнители като Drake и Rosalia.
Тениските, на които ще бъде изобразено усмихнатото лице на Rolling Stones, ще бъдат носени от играчите на “Барселона” по време на мача “Ел Класико” на 28 октомври. Този ход се очаква да привлече вниманието на феновете на рокмузиката и ще стане част от историята на отбора. Заедно с този ангажимент, Rolling Stones съобщиха, че техният най-нов албум, “Hackney Diamonds”, ще бъде издаден на 20 октомври, а специалните тениски ще бъдат в продажба от 23 октомври. Също така женският отбор на “Барселона” ще носи същия специален екип в мача си срещу Севиля на 5 ноември.