С бляскава церемония BAPRA Bright Awards 2025 отличи най-добрите комуникационни кампании и агенции All Channels Communication е най-добрата комуникационна агенция за 2024 г. и доказателството са най-престижното звание и награда, които получи на BAPRA Bright Awards 2025.
Авторитетните призове на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) бяха връчени под мотото „PRоменяме се, светът също” и за поредна година отличиха най-добрите постижения в сферата на пиара и комуникациите.
Церемонията по награждаването събра 190 експерти от бранша, а тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории.
Наградените агенции
на конкурса Bright Awards 2025СНИМКА: БАПРА All Channels Communication взе престижната награда „Агенция на годината”, както и златото за „Кампания на годината” с кампанията “Храна за размисъл”.
Всички номинации бяха оценени от международно жури от утвърдени експерти, гарантиращи обективност и високи стандарти.
Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН, а на самото събитие присъстваха представителите от журито Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер.
„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании на агенциите и техните клиенти.
Победителите тази година определено показват размах, творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставиха следващата летва за надграждане на възможностите на PR комуникациите в България”, казва Ива Григорова, председател на БАПРА 2024 – 2026.
Ива Григорова, предс
едател на Българската асоциация на пиар агенциитеСНИМКА: БАПРА Водещи на церемонията бяха Флорина Иванова и Иван Боянов, а за атмосферата и доброто настроение по време на събитието се погрижи Деси Андонова, по-позната като Деси от Phuture Shock, която подготви музикално оформление специално за BAPRA
Bright Awards 2025. Преди официалната церемония се състоя и PR събитието на БАПРА – “Въздействието на PR”, в чиито дискусионни модели експерти в пиара обсъдиха технологичните новости в индустрията, етиката и мярката в нея, както и бъдещото й развитие.
Сред участниците бяха Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер.
Пълният списък с победителите по категории:
Наградите BAPRA Bright Awards PR агенция на годината: Злато: All Channels Communication Сребро: Propaganda Group Бронз: Huts Group Кампания на годината: Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group Бронз: – Избери да имаш из
бор, proof. – Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics Изгряваща звезда: Злато: Радослав Кинаев, d:istinkt Сребро: Десислава Костова, Propaganda Group Бронз: Силвия Трифонова, Paragraph 42 Комуникация към крайни потребители: Злато: Послушай Родопите, proof.
& d:istinkt Сребро: – Да се погрижим ли за здравето на планетата? Време е: #ХапкаСмисъл, Interimage – Vibe by Ariana, All Channels Communication – Любовни билборди, proof. & Propaganda Group Бронз: Отпусни се. Емине е тук, proof.
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт): Злато: Westinghouse: Shaping the Future of Nuclear Energy in Bulgaria, M3 Communications Group, Inc. Сребро: – Фактори(нг) за успех, Propaganda Group – Следи от изчезване, proof.
& Propaganda Group Бронз: Един Дядо Коледа не стига, Dvrs Специално събитие или лансиране: Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication Сребро: Твоето здраве е твоя отговорност, Interimage Бронз: Интервюта на тъмно, All Channels Communication Кампания за корпоративна социална отговорност: З
лато: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения”, d:istinkt Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics Бронз: Земята не пие лекарства, V+O Communication Комуникации в публичния сектор: Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication
Сребро: Тихият убиец – заедно срещу рака на дебелото черво, MSL, Saatchi&Saatchi, Zenith, Digitas, Red Lion part of Publicis Groupe Bulgaria Бронз: Животът няма аутокорект, Huts Group Инфлуенсър маркетинг кампания: Злато: Vibe By Ariana, All Channels Communication Сребро: Olympus: Сила за новото пок
оление, Propaganda Group & Noble Graphics Бронз: – Всички знаци сочат към…VolaLaLa | Vola.
bg, Propaganda Group – Rap-A-Car, Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria Кампания за работодателска марка: Злато: Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria Сребро: Къде е шофьорът?, DNA Бронз: Супер хора. Супер технологии.
, guts&brainsDDB Вътрешни комуникации: Злато: Супер хора. Супер технологии.
, guts&brainsDDB Сребро: – Продължаваме напред с висок дух, AMI Communications – “МЕТА” – Годишна среща на Пощенска банка, Eurobank Bulgaria AD/ BBDO Group/ Proximity Sofia Бронз: Обединени заедно: One Movement by Allianz, Interimage [email protected] Кризисни комуникации: Злато: Откриване на възста
новените Централни хали, V+O Communication Сребро: Кризата с ваучерите за храна, Paragraph 42 Бронз: A1 Смартеница, MSL and Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria Дигитален PR: Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group Сребро: Храна За Размисъл, All Channels Communication Бронз: Коледна к
ампания на Yettel: Истинското общуване започва, когато оставим телефона, d:istinkt Награда за PR иновации: Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group Бронз: Победи холестерола, PR Play PR кампания, включваща AI или друга технология: Злато: Супер
хора. Супер технологии., guts&brainsDDB Сребро: Движението 2040, proof.
ESG комуникационна кампания или проект: Злато: Kaufland стъпи на Антарктида, V+O Communication Сребро: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения”, d:istinkt Бронз: Маршрут Е8 – Опознай Родопите, за да ги обикнеш, Tymbark Bulgaria Комуникационна кампания за образование и
професионално развитие: Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group Сребро: Образованието дава шанс на планетата: #ХраненеСмисъл, Interimage Бронз: Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България – 2024, MSL part of Publicis Groupe Bulgaria Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или вън
шни публики: Злато: – Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria – Националното пътешествие на доброто: Ти и Lidl за по-добро утре, Interimage Сребро: Българската конституция: ако съдим за книгата по корицата, Paragraph 42 Бронз: “Следи от изчезване” – Велинград ALCALIA, Tymba
rk Bulgaria